2016. dec 20.

VIVAT BACCHUS A MAGYAR BOR ZENEI NAGYKÖVETE

írta: László Vágó
VIVAT BACCHUS A MAGYAR BOR ZENEI NAGYKÖVETE

IDÉN 15 ÉVES A VIVAT BACCHUS

Igaz a Vivat Bacchus acapella együttes a 15. születésnapját ünnepli az idén, azonban én csak néhány éve fedeztem fel őket. Viszont ez szerelem az első látásra. Nagyon kedvelem a zenéjüket, az előadásaikat és őket magukat is. Az énekegyüttes tagja - Balsay Szabolcs, Bognár Szabolcs, Kőszegi Sámuel, Szentgyörgyváry Gergely, Szentgyörgyváry Károly, Szentgyörgyváry Péter - kiváló művészek és nagyszerű előadók. Az elmúlt években többször volt szerencsém részt venni a koncertjükön. Láttam őket Budapesten különböző helyszíneken, Balatonfüreden, Hercegkúton, Pécset, stb.. Mindegyik előadásuk fantasztikus volt. Idén november 30-n volt a 15. évi jubileumi koncertjük Pécset, melynek az Esszencia nevet adták. Sok információt is megismerhettünk a zenei hitvallásuk mellett. Néhány adatot sikerült megjegyeznem. 15 év alatt 1800 koncertet adtak, megtettek világszerte 570000 km-t. Sok nagyszerű művésszel léptek fel. A jubileumi koncert elképesztő volt. Sajnos ott nem tudtam fotózni. Azonban most nosztalgiaként szemezgetek az elmúlt időszak felvételeiből és felidézem a koncertek nagyszerű pillanatait.

Vivat Bacchus

Balásy Szabolcs

Bognár Szabolcs

Kőszegi Sámuel

Szentgyörgyváry Gergely

Szentgyörgyváry Károly

Szentgyörgyváry Péter

Ha már születésnapról beszélünk, bevallom nekem is a napokban van a szülinapom. Ahogy én nejemnek szerveztem meglepetéseket (http://bit.ly/2fRdZZs), Ő „visszaadta kölcsönt” és megszervezte, hogy a Vivat Bacchus az Andante-ban rendezett koncertjén felköszöntsön. Csodás élmény volt. Ime.

Magyar bort inni élvezet, magyarnak dicsőséges kötelesség!

Vágó László
043 Vágó László (3).jpg

 

Szólj hozzá