2014. már 09.

BORKÓSTOLÓ A SZÍNHÁZBAN VAGY SZÍNHÁZI BORKÓSTOLÓ?!

írta: László Vágó
BORKÓSTOLÓ A SZÍNHÁZBAN VAGY SZÍNHÁZI BORKÓSTOLÓ?!

Pinceszinhaz_logo_01.jpgKultúraLabor esemény lesz 2014.03.21 pénteken a Pinceszínházban 



kultúra_logo.jpg
KULTÚRA

Ezen az estén a Pinceszínház (http://pinceszinhaz.hu/) társulata Molnár Ferenc: Józsi című Józsi_01.jpg

vígjátékát mutatja be. A Józsi - korai mű, voltaképpen jelenetek egymásutánja - csemege a Molnár-rajongóknak, az akkori polgárság sznobizmusát kifigurázó vígjátékok kedvelőinek.

Józsi, a jól szituált nagypolgári család elkényeztetett gyermeke az élet különböző szituációiban hisztériás viselkedésével, rosszindulatával, gátlástalan kíváncsiságával és szókimondásával rendre zavarba hozza képmutató, vagyis felnőtt módra „helyesen” viselkedő szüleit.
A játszótéri miliőben játszódó jelenetek alatt felsejlik egy gazdasági válsággal sújtott, világháború felé tartó társadalom rajza.

bor_logo.jpg

  
BOR

'Jó arcok, jó borok' (http://joarcokjoborok.hu/) borbemutató

Bodri István, Bodri Orsi (Szekszárd), Borpalota (Mátrai Borvidék), Bősz András (Szekszárdi Borvidék – Báta), Lisicza Sándor (Pécsi Borvidék Helesfa), Radics Barna (Tokaj – Somló), Vabrik Pincészet(Etyek-Buda, Kajászó), Wunderlich Lojzi(Villány), Angyal Borászat (Tokaji borvidék)


A borok sora most még nem ismertek. Azonban biztos vagyok benne, hogy nagyszerű borok lesznek úgy ahogy az előző alkalommal is.

Ahhoz, hogy az egész hétvége a KultúraLaBor szellemében teljen,  itt egy hétvégi program ajánlat időpontokkal és árakkal 2 személyre.

2014.03.21. péntek
- 7:00-10:00 Gellért Mix, fürdőbelépő svédasztalos reggelivel és egy pohár pezsgővel 12 980 Ft
- 14:00 sétahajózás ebéddel 16 600 Ft, menü pl.:
leves - alföldi gulyásleves, csipetkével
főétel - zöldséges pulykamedalion, petrezselyemmártással
desszert - csokoládé mousse
- 19:00 Pinceszínház, Molnár Ferenc: Józsi + „Jó Arcok Jó Borok” borkóstoló

2014.03.22. szombat
11:00 Háború és igazság, budapesti népbíróság működése helyszínei – séta a politikai múltban (http://bupap.hu/ ) 7 600 Ft

17:00 Belvárosi Színház - Edith Piaf - Vári Éva estje (http://belvarosiszinhaz.hu/) 7 800 Ft
20:00 Andante Borpatika (http://www.andante-borpatika.hu/) borvacsora 19 000 Ft, menü pl.:
előétel - libatepertő lilahagymával åSir Irsai (Irsai Olivér, Királyleányka, Chardonnay) Haraszty Pincészet Etyek
leves - tanyasi húsleves gazdagon  
åOlaszrizling Szászi Endre Szent György-hegy
főfogás - Csülök steakburgonyával, málnás párolt káposztával
å Feketeleányka Balla Géza Pincészet Ménes Arad-hegyalja
desszert - Birsalmahab, étcsokoládé kosárban
åTokaji 5 puttonyos házasított aszú Royal Tokaji Borászat

2014.03.23. vasárnap
12:00 Csokoládé Múzeumi praliné túra - Csokoládé Múzeum (http://www.csokolade-muzeum.hu/) 5 380 Ft
15:00 Doblo Borbár (http://www.budapestwine.com/) borkóstoló A MAGYAR NYOLCAS
házi sajtválogatással, hagyományos füstölésű sonkával, házi szalámival, savanyúsággal és kenyérrel
åPezsgő, åTaschner Irsai Olivér 2012 Sopron, åKvassay Rosé Cuvée 2012 Villány, åSzeleshát K2 Kékfrankos VÁLOGATÁS 2009 Szekszárd, åEszterbauer Sógor Kadarka 2011 Szekszárd, åGál Tibor Egri Bikavér 2009 Eger, åLelovits Cabernet Franc 2009 Villány, åPannon Tokaj 5 puttonyos Aszú 2005 Tokaj

vállalkozás_logo.jpg
VÁLLALKOZÁS 

Az esemény egyben egy nagyszerű vállalkozás is, amely mind a két oldaltól a kultúra és a borász oldaláról egy hasznot hozó üzleti ötlet. 

Az előző borkóstolón is kiderült, hogy a résztvevők jó része a programot a bor oldaláról közelítette meg. Valószínűleg a programok önmagukban is megállnák a helyüket. Azonban összefogva már mondhatjuk, hogy biztos siker. Ez bizonyítja az is, hogy a mai napig már az összes jegy elfogyott.
Arról, hogy hányan vettek részt az előadáson és ebből hányan jöttek el a borkóstolóra az esemény beszámolójában fogok tudósítani.
Nem beszélve arról, hogy az esemény reklámja is legalább kétszer olyan sok ember jut el. Vagyis maga a reklám is sokkal hatékonyabb. Sőt azt is megkockáztatnám, hogy a klasszikus mondás, mint „A reklám fele kidobott pénz, csak nem tudjuk melyik fele” érvényét veszti ebben az esetben. Mert szerintem az esemény és reklámjának  hatása legalább 75%-s, talán több.

A továbbiakban további példákat is be fogok mutatni és sajnos vannak a tarsolyban negatív példák is.

Várom a hozzászólásokat, élményeket az eseményről, a javasolt hétvégi programról a kulturalabor@gmail.com e-mail címen.

Vágó László

043 Vágó László (5).jpg

 

Szólj hozzá

boros-események boros-élmények